Aan de slag met Power BI? Gebruik onze gratis Cheat Sheet!
Je krijgt dagelijks zowel telefonisch als per e-mail te maken met klanten op zoek naar deskundige hulp voor ad-hoc IT problemen. Je vindt het leuk om telefoontjes te behandelen en bent een vast, betrouwbaar contactpersoon voor onze klanten. Dit doe je zeer efficiënt en oplossingsgericht. No-nonsense, lekker de mouwen opstropen. Je bent leergierig en wat je nog niet weet, leer je al doende bij.
In het MKB ligt de groei-ratio vaak hoog. Het is aan jou om te zorgen dat onze klanten dit met de juiste IT middelen doen. Nieuwe medewerkers worden warm ontvangen binnen jouw werkplekbeheer. Je richt Microsoft 365 omgevingen feilloos in en koppelt teamleden aan de juiste diensten en producten. Dit doe je zowel op locatie als op afstand, afhankelijk van wat de klant het beste helpt.
Als MKB support medewerker anticipeer je niet alleen op de vragen van klanten, je denkt ook vooruit. Wat kan deze klant helpen? Welk risico lopen ze? Wat helpt ze nóg efficiënter te werken. Je draagt op een bescheiden wijze altijd behulpzame oplossingen aan.
Als testconsultant schakel je tussen twee partijen: de implementatiepartner en onze eindklant. Jouw doel: zorgen dat beide partijen toewerken naar een goed functionerend systeem.
Solliciteer dan direct via onderstaand formulier. Of neem even rechtstreeks contact op met Stefan Frerichs of Coen van den Berg. Zij kunnen je vrijblijvend meer vertellen over de ins en outs van zowel Agerion IT als de positie die je bij ons in kunt gaan vullen. We kijken er naar uit je te ontmoeten!
Verder praten over deze functie? Dat kan. Laat hieronder je gegevens achter, dan nemen we spoedig contact met je op.